Contact

Projecten - Off-House

Projecten - In-House

Home

Sitemap

Privacy, disclaimer

Over Ď O
Kennis en ervaring
Marketing communicatie en interim uurtarief
Tijdelijk intern reclamebureau nieuwe kansen

Reclamebureaus zijn al een tijd een punt van discussie
als het op kosten en toegevoegde waarde aankomt.
Als gevolg daarvan hebben bedrijven meer marketing communicatie kennis in huis gehaald en heeft het reclamebureau terrein verloren. De rollen zijn nu dus omgedraaid maar het probleem ook, want de korte
houdbaarheids datum waar reclamebureaus altijd al
last van hadden en het probleem van de toegevoegde waarde geldt na verloop van tijd ook voor de medewerkers van de marketing communicatie afdeling van een bedrijf. Ze drogen namelijk op en dat is menselijk. Het out of the box denken wordt lastiger. Nieuwe invalshoeken en visies worden moeizaam ontwikkeld.

Een tijdelijk intern reclamebureau biedt dan kansen, want het draait altijd om het bedenken van ideeŽn
en concepten en dat bereik je door tijdelijk nieuwe
mensen met een frisse blik naast de huidige medewerkers te zetten. De voordelen vindt u hiernaast.

Een tijdelijk intern reclamebureau biedt nieuwe kansen voor bedrijven

A

Nieuwe tijdelijke marcom mensen hebben een frisse
kijk op de zaak en denken makkelijker out of the box waardoor er nieuwe richtingen en invalshoeken voor
de medewerkers ontstaan.

B

In de wandelgangen bij een bedrijf komt vaak
informatie beschikbaar wat van belang kan zijn
voor het project of de campagne. Nieuwe tijdelijke
mensen herkennen dat en doen er iets mee.

C

In het dagelijks leven gaan soms ideeŽn verloren,
omdat er ruis is tussen het bedrijf en reclamebureau.
Nieuwe tijdelijke marcom mensen signaleren dat
en kunnen er voor zorgen dat er nieuwe kansen
ontstaan in de samenwerking.

D

Nieuwe tijdelijke mensen werken preventief tegen
marketing blindheid.


Wilt u meer informatie over deze succesvolle samenwerkingsvorm? Bel dan vrijblijvend 070-301 95 03